طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

بیوگرافی آرمین

 

متولد 1360 در شیراز هستم.
از کودکی با ارگ کوچکی که داشتم هر آهنگی که می شنیدم را می نواختم و برای همه عجیب بود که چطور با وجود این که هیچ استادی ندارم،ملودی ها را به خوبی می نوازم.
این علاقه در من باعث شد تا پیانو به سبک کلاسیک را، به طور جدی، نزد اساتیدی چون آقایان "پران" و "علی آزاد" فرا بگیرم. سپس دوره کامل دف را نزد استاد "علیرضا کواری" آموختم. ساز گیتار را هم در دوره ای کوتاه، نزد استاد "محسن مرشد" و چندی از شاگردان ایشان یاد گرفتم.
به خاطر علاقه زیادی که به موسیقی پاپ ایرانی داشتم، نواختن ساز پیانو را به سبک ایرانی تجربه نمودم. همزمان با نواختن این سبک، اشتیاق به آواز پاپ ایرانی در من ایجاد شد. سپس تصمیم گرفتم دوره صداسازی و تکنیک آواز را نزد یکی از بهترین اساتید آواز کلاسیک ایران "محمدرضا صادقی" که عضو گروه کر تالار وحدت تهران و از شاگردان استاد نوری هستند، یاد بگیرم.
قبل از سفر به لندن در رشتهٔ مهندسی عمران مشغول به تحصیل بودم. اما از آن جا که همیشه حرفه و تجربه کاری من در ارتباط با تدوین فیلم، صداگذاری، ساخت تیزر، موسیقی فیلم، فیلمبرداری و کارگردانی بود، تصمیم گرفتم به لندن سفر کنم و تحصیلاتم را در ارتباط با رشتهٔ ای متناسب با علاقه ام ادامه دهم (مولتی مدیا/ دانشگاه برونل لندن)
بهترین روز عمر هنری ام روزی بود که بابک بیات را از نزدیک ملاقات کردم و رهنمودهای او راهگشای من شد. کسی که آثار او گوش من را از نوجوانی به موسیقی صحیح عادت داده بود.
شرکت در آکادمی موسیقی گوگوش فرصتی بسیار ارزشمند است تا بتوانم بیشتر و بیشتر بیاموزم و با تلاش خود، اثری ماندگار بر جای بگذارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد