طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

درد و دل

الان صفه شبه.بی خوابی زده به سرم.دلم هوای امیرو کرده.هرکاری کردم آروم نشدم.گفتم یه سر بیام نت باهاتون درد و دل کنم آروم شم.امیرجونم تقدیم به تو عزیزم: 

  

انقد تو رو دوست دارم که هیچکسی کسیو اینجوری دوست نداشت...

انقد برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قد هزارتا ستاره 

بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره

اونقد تو رو دوست دارم که هیچکسی کسیوینجوری دوست نداره... 

وقتی نگاهم میکنی،قشنگیاتو دوست دارم

حالت معصوم چشات،رنگ نگاتو دوست دارم 

وقتی صداتو میشنوم،دلم برات پر میزنه 

ترس یه روز ندیدنت،غم بزرگ قلبمه... 

 

دوست دارم عشق من...به امید دیدنت...

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsa دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ http://70ia.ir

سلام دوست خوبم

سایت و انجمن دهه هفتادی ها راه اندازی شد

به عنوان پاداش به 100 نفر اولی که در سایت ثبت نام کنند به صورت مادام العمر عضویت پیشرفته سایت اهدا خواهد شد

پس زود تر بیا عضو شو تا فرصت رو از دست ندادی

صبا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://mr-kasra.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی!
لینکت کردم!
راستی منو با اسم کسری احمدی(صبا) لینک کن!
لینکای وبت باز نمیشه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد