طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

پیام آرمین به هوادارانش

دوستای نازنینم!


 از شما به خاطر ایمیل ها و پیغام های مهربانانه ای که میفرستید، سپاسگزارم. توی این مدت به من ثابت شد چقدر اثر همدلی و مهر ورزیدن به هم میتونه زیاد باشه. بخاطر همین محبت خالصانه شما، روزی نیست که به فکر ساختن کار و خوندن واسه شما نباشم. فقط شاید کمی وقت بیشتری لازم باشه تا یک شروع موفق (و نه عجولانه) داشته باشم. فقط ازتون میخوام که سکوت من رو یک وقت به پای فراموش کاری من نگذارید. فکر میکنم در طول این مدت شناخت کافی از من پیدا کرده باشید. تعهدی که در قبال حمایت شما حس می کنم، بی نهایت برام مهمه. درضمن به زودی زود شما رو در جریان کارهایی که در دست انجام هست قرار خواهم داد. خاک پای شما که رسم محبت رو به من یاد دادید.


 دوستتون دارم
 آرمین
نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.bacheshooloogh.mihanblog.com

آرمین پسر گل و مودب و با فرهنگی بود!

AFARIN یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

che moadabo ba farhang................. khosham omad azash

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد