طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

اجرای زنده امیر در ویژه برنامه نوروز

سلام بچه ها!!!بالاخره گیرش آوردم واااااااااااااااای!!ای جانم الهی فداش شم چقدر قشنگ اجرا کرد نفسم!!!!!میمیرم براش...


برید دانلود کنید


نظرات 11 + ارسال نظر
امین جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

بازهم سلام
خوشحالم که آهنگ امیر را گرفتید.
جالبه که من همین چند دقیقه پیش داشتم توی شبکه منو تو اجرای زنده امیر را میدیدم ُ البته مربوط به آکادمی موزیک گوگوش بودش.
آهنگ عارف را اجرا کرد،(بی خبر یه شب اومد در زد و رفت...).

راستی اگه جسارت نباشه : بجای اینکه لینک ها رو توی وبلاگ طوری بزارید که توی نوار ابزار مرورگر کپی کنیم،
میتونید وقتی میخواید مطلب توی وبلاگتون بزارید از قسمت بالای ادیتور یه آیکن سبز رنگ هست که شبیه کره زمین میمونه و وقتی روش برید میزنه ویرایش یا در ج لینک.ok؟
حالا میتونید یه نوشته مثلا بنویسید دانلود،بعد کلمه دانلود رو با ماوس انتخاب کنبد و روی اون آیکون کلیک کنید و توی قسمتی که مربوط به وارد کردن لینک هست ، لینک موردنظرتونو کپی کنید و ok.حالا دیگه روی کلمه دانلود که کلیک کنید میتونید فایل دریافت کنید.
اینم یه کمک کوچولو از من.
البته با افتخار میخوام بگم که حاضرم هر کمکی برای بهتر شدن وبلاگتون انجام بدم.
مثلا میتونم یه اسلاید شو فوق حرفه ای که مخصوص خودتون باشه براتون بسازم.
و قالب خصوص براتون درست کنم و ...
.
.
.
فکر کنم که دیگه کم کم دارید به من شک میکنید!
من تخصصم طراحی وب هستش که البته یکی از تخصص های من!
من کار آهنگسازی ، تنظیم و ترانه هم انجام میدم.
البته فعلا نه بصورت حرفه ای اما سخت در حال کار هستم.

این ادرس یه وبلاگه که همین امروز ساختم.
اگه کمکی از دست من بر میاد حتما بهم بگو:
Http://Mr-Amin.Mihanblog.Com

هلیا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

وای این اجرای امیر خیلی قشنگ بود.

فوق العاده بود

مریم جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://prisonbreakmw.blogfa.com/

سلام یاسی جون مرسی نظر دادی بازم بـــــــیا

ملیکا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

ببین اون براش یه امر عادیه این حرفا .... این ایمیلها ....
ببینم تو واقعا اگه دوستش داری حاضری به خاطرش بری برایتون ...
خداییش اگه حاضری بری من امکان داره ساله دیگه شایدم چند ساله دیگه برم خالم اونجاست ببینمش ......می خام تو هم بیای .. و البته باور کنی تو ارزشت از همه ی همه ی دنیا بالاتره ...
باور کن ..

حاضرم ولى نمیتونم

هلیا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

مرسی که برای دانلود گذاشتیش یاسی جون

خواهش میکنم

خاطره جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

واقعا ترکوند یاسی جون راستی قظیه ی این دوست دختر چیه

همش چرته خاطره جونم باور نکن.آره واقعا ترکوند!

خاطره شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

یاسی جون می تونم بدونم چند سالته

16

نیلوفر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

یاسی آیا اعضای آکادمی این وبلاگو دیدن

فقط امیر دیده

helia جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ب.ظ

ashhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheghetam azizam

شششششششششش جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

مممممممممممممممممممررررررررررسسسسسسسسییییییییییییییی باحال باحال ببببببببببببببببببببباااااااااااااااااااحححححححححححححاااااااااااالللللللللل

بدون اسم یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

اجرای امیر عالی بود و من خیلی دوست داشتم.از نظرمن امیر باید در آکادمی اول میشد چون صدای بسیار زیبا و دلنشینی داره.

منم همین فکرو میکنم ولی امیر واسه ما همیشه اوله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد