طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

جدیدترین عکس از امیر

سلام بچه ها!!خیلی خوشحالم که نفسم انقدر فعال شده.جیگرم واسه ۱۳بدر یه عکس گذاشته تو فیسبوک و به همه تبریک گفته!تو رو خدا ببینین چقدر ناز افتاده..!!الهی من فدات شم عسلم 

 

نظرات 79 + ارسال نظر
آوا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://wwwava.persianblog.ir

سلام یاسی جون
میشه توی وب خودم عکسای امیر رو بزارم؟

nilooo دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

bah bah dadashe golam che khoshgel shode

آره!محشر شده

sara دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

kheili postat ghashange,faghat mishe emailesho bezari ?

sara دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

mishe emaile amiro bedi?

نه گلم.اجازه ندارم.

شیدا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ http://sheiditalk.mihanblog.com

آخی عزیزم چه نازه!!!!

Zahra دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

Khodet az ki ejaze gerefti ke emailesho dashte bashi?

از خودش

عقیق سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://wish77.blogfa.com

وای چه قدر اونجایی که امیر واستاده منظره قشنگی!! وای عالی اونجا کجاست؟من عاشق طبیعت و اینجور جاهام

نمیدونم یا برایتونه یا لندن

عقیق سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ http://wish77.blogfa.com

یه اپ جالب منتظرم بیا

maryam سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://tnt103.blogfa.com

بابا خوش تیپ!!!!!!!!!

nilooo سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

اپم یاسی جونم هم به شدت عصبانی هم خوشحال
بدو بدوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

ساناز سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ب.ظ

تو با این همه مشغله ی فکری میتونی درس بخونی؟؟؟
رشتت چیه؟

من تمام فکر و ذکرم امیره!آره میخونم.تجربى.

عقیق سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

الهی آخی خوب حالا امیر پشت تلفن بهت چی گفت؟؟؟؟؟؟عزیزم غیر ممکن غیر ممکنه از کجا میدونی که یه روز بهت زنگ نمیزنه؟حالا اشکال نداره برو به مامانت بگو خواستم جو و عوض کنم اینو گفتم فشار درسه دیگه مامان چه می شه کرد؟تو که گفته بودی خواهرتم میدونه!

نه فقط داداشم میدونه.بقیه فکر میکنن من عاشق رهام!!

شکوفه سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.safarifardsh.blogfa.com

سلام عزیزم عکس ها عالی بود راستی رشته منم تجربیه

شکوفه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.safarifardsh.blogfa.com

یاسی قضیه رمز چیه همه ازت میخوان؟ اگه خوبه به من هم بده راستی تو کجا زندگی میکنی؟

بهناز چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ق.ظ http://behnaz-khanoom.blogfa.com

سلام یاسی جون.
خوبی؟
من حرفایی که راجبه عشقه تو نسبت به امیر زدم بخاطره خودت بود بقران.
اگه ناراحتت کردم ببخشید.
قول میدم دیگه چیزی نگم ابجی یاسی ناراحت شه.
امیر چ خوب افتاده...
ماشالله

آره!

ساحل چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://1angle.blogfa.com

سلام اوخی بلینکم اگه دوست داشتی....

Michel چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

Eyval. Eyval. Haghesh bod aval beshe. To nazar sanji ham 3vom shod.

شکوفه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

منم تهرانم پونک راستی به وب بابام هم سر بزن

قبلا دیدمش عزیزم

ارمیا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام
داشتم نظرارو میخوندم به عقیق گفته بودی فقط داداشت میدونسته عاشق امیری و خواهرت نمی دونه ... پس چرا توی پست مسافرت توی اون یکی وبت نوشته بودی: گفتم میدونم ولی خدا بزرگه!!گفت خجالت بکش میخوای به امیر خیانت کنی.اینو که گفت منم دهنم بسته شد!!!!!!
من که نمی فهمم!!

عزیزم خواهرم فکر میکنه من فقط طرفدار امیرم.نمیدونه عاشقشم که.فقط داداشم میدونه عاشقشم.

امیرحسین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام- رفتم برایتون آقای افجاری رو دیدم. خواننده خوبیه- تمام آهنگ هاشو دارم. با آرزوی موفقیت برای همه

خوش بحالت

المیرا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

یاسی تو کلا چنتا وبلاگ داری؟؟؟

2تا

mahsa چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://rahajoooooooooooooon.blogfa.com/

آپم زود بیا

erfan چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ http://bacheshooloogh.mihanblog.com

سلام یاسی جون من برگشتم!!!!
جات خالی رفته بودم ترکیه!!!
بعدش رفتم عراق کربلا امام حسین یه زیارتی هم زدیم به این کمر صاحب مرده اومدم تهران!
باورت نمیشه با ماشین رفتم این همه راه رو!
ماشین رو ترانزیت کردم پلاک خارجی زدم دم مرز بعد رفتم ترکیه!
لا مصب نمیدونی عجب جای با حالیه!
حالا میفهمم چرا ماشین دنده اتومات قیمتش یه 4 الی 5 ملیونی از سادش گرون تره!
بالاخره من برگشتم!!!
ولی شرمنده نتونستم اون ویژه برنامرو بفرستم!
راستی شیطون من نبودم چقدر پست مست کردی!!!

به به به به آقا عرفان گل!بازگشتتان مبارک!منم ترکیه رو شنیدم خوبه ولى نرفتم!اشکال نداره خودم آنلاین همشو دیدم.
آره دیگه!ما که بیکار نمیشینیم!

امیرحسین پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

چرا خوش بحالم؟

مگه نمیگی امیرو دیدی؟

Michel پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

آدرس اون یکی سایت چیه؟

afya.blogsky.com

ساحل پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام یاسی جون من میمیمرم واسه امیر این وب تورو هم تازه پیدا کردم .... من دیوونه ی امیرم روزی 5000 بار اکادمیو برنامه ی نوروزو و ... رو میبینم خداروشکر من تا یک ماهه دیگه دارم واسه همیشه میرم انگلیس .. برایتون
وای خدایا میرم هرجوری هست اگه شده 20 سال هم صبر میکنم ولی من باید امیرو پیدا کنم ..... مطمئنم پیداش میکنم ..
یاسی جون از اشنایی باهات خوشحالم

باشه.برو.حتتتتتما پیداش میکنی.موفق باشی توهم!!

امیرحسین پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

آره. اما انقدر وابسته نباش

عقیق جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

مرسی عزیزم!
الهی!!!!!
الان اشک اونم در میاری

عقیق جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

نه بابا دیگه اونقدراهم سنگ دل نیست آقای افجار!!!!!!!!!!
وای چه لحظه احساسی یاسی!!!!!!!!!!!!به جان خودم باید از عشق تو یه کتاب نوشت!

عقیق جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

ولی نه به نظر من که اصلا جذاب نیست همیشه آخر قصه ها عاشق به معشوق میرسه!به نظر تو اگر لیلی و مجنون به هم میرسیدن اون داستان جذابیتی داشت؟یا الان لیلی و مجنون لیلی و مجنون می شدن؟
راستی ببینم چرا بدون ذکر منبع جمله برای مردم میفرستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
خودت یکم ابتکار به خرج بده بچه!!!!!!!!!!!!!!!!

نگار جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ

بیا یاهو

101 جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

میدونی من دوست دختر امیرم هیچ کس نمیدونه امیرم به هیچ کس نمیگه ضایع ایمیلشم دارم

پیشنهاد میکنم به یه روانپزشک مراجعه کنى تا مشکل توهماتت رفع شه.

101 جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

چرا باور نمی کنی فکر میکنی امیر همه چیز رو بهت میگه ولی خودت باید بری روانپزشک چون فکر کردی خیلی خوشگلی امیر تورو دوست داره ولی تو که تو لندن نیستی من دوستشم

الان من این وسط یه چیزیو نفهمیدم.امیر منو دوست داره یا من فکر میکنم دوسم داره؟؟

عقیق جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://wish77.blogfa.com

بابا منظور من این نبود که بیاد وبم و ببینه که منظورم اینه که دختر بی ادب چرا جمله دزدی میکنی؟یکم ابتکار به خرج بده پررو(شوخی کردما!!!!!!!)بعدم حتما وقت نداشته که جواب بده!بعدم باید چی جواب بده در مقابل این متن عاشقانه؟باید بگه وااااای یاسی جون مرسی منم دقیقا حال تورو دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاسی جون به نظر من تقدیرشونو انسان ها خودشون انتخاب میکنن!نمیگم سرنوشت وجود ندارها!ولی خوب قابل تغییر اگر کمی تلاش کنی میتونی آخر قصه تو اونجوری که دوست داری تموم کنی عزیزم!!!!!!!

واى نه تو شوخى نکردى!من الان ناراحتم!ببین:
من 100سال سیاااه انتظار همچین حرفى رو ندارم اما میتونست بگه.نمیتونست؟
تقدیر و سرنوشتم هرچى باشن،مطمئنم امیر توشون نیست و من این تقدیرو نمیخوام.4شنبه هم خودم سعى کردم تمومش کنم اما متاسفانه هنوز اینجام..

فاطیما جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

خیلی دیر جواب میدی

ببخشید چیو دیر جواب میدم؟!

101 جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

تو فکر میکنی دوست داره چون خود امیر به من گفت که تو خیلی فکر کردی دوست داره ولی بهتره بری درستو بخونی وبلاگو تعطیل کن

باشه باشه چشم!حتما تعطیل میکنم!بشین بابا.اگه تو دوس دخترشى من زنشم.4تام بچه داریم.نمیدونستى؟؟

فاطیما جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ

جواب نظرات رو

ببخشید دیگه زود جواب میدم.

سحر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

یاسی جون اگه این یارو (۱۰۱) واقعا دوست امیر بود هیچوقت نمی گفت وبلاگو تعطیل کن! نه تنها دوستش نیست احتمالا دشمنشم هست؛

وبلاگت عالیه ؛ هر کس امیرو یکمم دوست داشته باشه مطمئنا ازت به خاطر راه اندازی این وبلاگ تشکر میکنه !

مرسى عزیزم

101 شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

نه بابا زنشی بهت نمی یاد بچه ای منم مثل تو ام تنها فرق من اینه که من هر روز اونو می بینم بهتره دوست باشی تا دشمن یاسی

منم هر روز میبینمش.منتها مثل تو،تو خواب!دوستیم خیلیم صمیمى ایم.تو نگران رابطه ما نباش.عالیه.

خاطره شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

یاسی جون کلیپ آخرین ترانه امیر ساخته شده بعد یه در خواستی دارم اگر کلیپ عشق شب چهار آکادمی رو داشتی میشه برای دانلود بزاری

ساناز شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

بحث قشنگت رو با101 دیدم
حالا امیر واقعا دوست دختر داره یا نه؟؟؟؟؟؟؟

نه بابا

101 شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

من توی برایتون انگلستان زندگی میکنم و واقعی اونو می بینم در ضمن به سحر باید بگم که این وبلاگ برای حمایت از امیر نه دوست داشتن اون

واى بسه دیگه سوژه همه شدى!باشه اگه تو برایتونى منم کوچه بغلى اوباما ام.واه واه چه رویى داره از طرف من حرف میزنه!ببین من عاشششششق امیرم و این وبلاگو به عشقش درست کردم.فهمیدى؟؟

101 شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

من دیگه حرفی ندارم ولی اینو بدون که خود نمایی به خواطر دوست داشتن یک نفر اصلا خوب نیست عزیزم اونم کسی که به خواطر یک بار دیدن اون توی آکادمی براش وبلاگ درست کردی ویک جوری به همه میگی که ایمیلشو دارم انگار چیه منم دارم خداحافظ خوش گذشت یاسی جوووووووووووووووون

ببین انگار تو خیلى دوست دارى بگى من فقط طرفدار امیرم نه؟اینو بدون که من از ته دلم عاشقشم و بخاطر عشقى که بهش دارم وبلاگ زدم نه خودنمایى.بعدشم من اعلام نکردم ایمیلشو دارم یا جیمیل.همه پرسیدن منم مجبور شدم بگم.بخاطر خودنماییم دوسش ندارم واقعا عاشقشم.حالا جرات دارى اسمتو بگو.

ساناز شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

خوشحالیا!!
فک کن 1% نداشته باشه!
پرسیدی ازش؟؟؟؟؟؟؟
اگرچه اون چیزایی خصوصیشو به هیچکس نمیگه

په نه په رو هوا حرف میزنم!خوب پرسیدم دیگه!!درضمن خودشم گفته کسیو نداره.

oliya شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.candle-of-scorcher.blogfa.com

سلام
بیا وبم یه سر.
میخوام بلینکمت...

شقایق شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.setareyeman77.blogfa.com

سلام عزیزم
لینک شدی گلم

ناتا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

چرا جواب نمیدی

چیو؟؟

دنیز(خطاب به101) شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

خطاب به 101...یاسی منم خواهرکوچیکه رهام همونی که هیچ کس ازش خبر نداره فامیلیم هم تو شناسنامه اشتباه به جایه اعتمادی نوشتن الیزه .........تازه موقعی که امیرتواکادمی بود ازمن خواستگاری کرد نمیدونین که گفت به کسی هم نگم حتی رویاجون مامان امیر و مهگل جونم خبر ندارن
بابا این خالی بندی ها چیه که میکنین1 اگردوست دخترامیری و امیر به کسی نگفته پس چرا اومدی تو تو این وب داری میگی ....دوما فکرنکنم سنت به امیر بخوره اخه حرفات خیلی بچگانه است درهرصورت وقتی میخوای حرف بزنی یکم بیشتر فکرکن

عاشقتم دنیز عالى بود!!
جان؟؟حالا با شوهر من میریزى رو هم؟؟!!

Zahra شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

Chera dg khat o khabari az Amir nist be nazare man dg nemitone biad Iran .khamevadegj onja zendegi mikonan na ?chera zendegi einghadr birahme man kheili narahatam ke faghat mitonam amiro to tv bebinam va ein ke oon hata nemidone ke mani ham to ein donya hastam delam mikhast ba kasi harf bezan

shaghayegh یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام یاسى جون وبت عالیه.
فقط خوش به حالت که هم ایمیل امیرو دارى هم اینکه به وبت سر زده و از وبت تعریف کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد