طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

یه خبر عالی

سلام بچه ها!!یه خبر عالی!!یادتونه گفته بودم سارا نامزد امیره؟؟شایعه بود!!یکی از دوستام چند روز پیش بهش ایمیل داد و ازش پرسید که راسته یا نه.اونم گفت نه ازدواج کرده نه قصدشو داره نه کسی به نام سارا میشناسه!!!واای خیلی خوشحال شدم.البته من که میدونم بهش نمیرسم اما سارا لیاقت امیرو نداشت.خدایا امیرمو خوشبخت کن

نظرات 23 + ارسال نظر
nilooo پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ http://singerrrr.blogfa.com

ایول یاسی حالا از کجا فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟ اجی یاسی برات خیلی خیلی خوشحالممممممممممممممممممممممممم

مرسى عشقم

المیرا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

اااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به ایمیلت جواب داد؟؟؟؟؟ اخییییی عزیزممم من که از اول گفتم نامزدش نیست...

ارغوان پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

از خودش پرسیدی؟؟
چی گف دقیقا؟

به خودم که نه.جواب ایمیل یکى از دوستامو داده و گفته نه ازدواج کرده نه قصدشو داره نه کسى به اسم سارا میشناسه.

گلسا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

سارا کیه

یکى که داره کلیپ تجسم رو با امیر درست میکنه و شایعه شده بود که نامزدن.

امیرحسین جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام-انقدر ساده نباشین، ازدواجی تو کار نیست،این دختره تو کارهای هنری کار میکنه، من قبلا یکی از آهنگ هاشو گوش دادم، الان هم که بعنوان رقاص یا معشوقه مشغول به کاره. پس نگران نباشید، تو کنسرتی که امیر بیرون میزاره دیدمش،

Me جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

حالا گیریم نامزد باشن...ک چی؟!

چون قدرت درکشو ندارى توضیح نمیدم.

shahin جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ق.ظ

دمت داغ دمت داغ ایول به امیر که هنو مجرده ایولم به تو با خبر توپت

مرسى!

الهام جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

yasi barat khily khoshhalam mitonam tasavor konam cheghadr khoshal shody vaghan khoshhalam

ممنون عزیزم.آره خیلى

nilooo جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ http://singerrrr.blogfa.com

عزیزمی یاسی جونم شانسی شد خدایی الانم قراره بره ترکیه برای ضبط موزیک ویدیوش مامانشم ایرانه تو خونه ی دختر عموش

آبدا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

فقط یاسی تو رو خدا دیگه از این شایعه ها پخش نکن!وقتی بهم گفتی داشت قلبم می اومد تو دهنم!در هر حال منم دارم از خوشحالی می میرم به خاطر این!

جولی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام عزیزم خیلی خوش حال شدم ولی خدا نکنه دیگه جوابتو نده

نازنین شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.only-angel.loxblog.com

سلام یاسی جون.....
یاسی تو فیس بوک اگه خواستی منو ادد کن....خوشحال میشم عزیزم.....!!!!یا تو اسمت رو بگو من اددت کنم....!!!
وااااااااااااااای یاسی امیر واقعا منو دیوونه کرده...اینقدر که جیگر و عشقه.....یعنی اگه آهنگ تجسم رو من شبها گوش ندم خوابم نمیبره.....
سارا کی هست؟!؟!
اصلا امیرکه عید گفت که قصد ازدواج نداره!!!!
چند تا سوال دیگه هم دارم بعدا میگم.....امیدوارم تو بدونی جوابشو...!!!
دوستت دارم عزیزم....امیدوارم هم تو خوشبخت بشی هم امیر و هم خودم!!!!!!!!!

باشه عزیزم اددم کن:yasamin golchin
منو هم دیوونه کرده بود.اما الان فقط دوسش دارم مثل برادرم.عزیزم سعى کن عشقتو فراموش کنى چون آخرش هیچى نیست..

سحر یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

خبر ازدواج که خنده دار بود، اما کاش اصلا تو کلیپش هم بازی نمی کرد !


امیدوارم واسه کارای بعدیش از آدمای خوش استیل تری که ظاهر موجّه تری داشته باشن استفاده کنه
نمی خوام به کسی تهمت بزنم اما این دختره قیافش خیلی غلط اندازه!




paniz سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

salam . yasi joon kheyli barat khosh halam. vay khoda kheyret bede az negarani daremon avordi dashtam sekte mikardam!

ارمیا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

میخوام بدونم معنی این جمله ای که نوشتی چیه؟؟؟
(...منو هم دیوونه کرده بود.اما الان فقط دوسش دارم مثل برادرم.عزیزم سعى کن عشقتو فراموش کنى چون آخرش هیچى نیست.. )

آره؟؟؟؟؟!!!!!

اشتباه میکردم.الان که فیلماشو دیدم دیدم نه دوسش دارم...

مهتاب چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.aghaee.com

سلام یاسی جونم خیلی خوشحال شدم که اینو گفتی . یاسی یه خواهش دارم اول اینکه عکس سارا رو بزار تا ببینیمش بعد اینکه عکس از مهگل هم بزار من خیلی دوسش دارم اگه مهگل سایت داره برام ایمیل کن.

پری چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

من آوش دوست دارم امیر هم بد نی...

یزدانه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی. خیلی خیلی خوشحالممممممممممممممم کردی.

گلناز جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

آرهههههههههههههههه. ولی مگه امیر به خودت گفته نامزدن؟ یا کسی بهت گفته؟

نه امیر نگفته ولی من شنیده بودم.اسم دختره اصلا سارا نبود.سایه بود.واسه همین امیر گفته من سارا نمیشناسم.

گلناز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ق.ظ

پس حالا کی گفته سارا؟ ولی ای ول خوشم اومد سایههههههه

سروناز شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

khob khoda ro shokr ke khatar raf shod
nazdik bood koreye zamin bi dokhtar beshe
amir az in karaye eshtebah nemikone yasi joon
age didish az tarafe man boosesh kon

GABI دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

دستت درد نکنه یاسی جون خیال من هم راحت کردی

نازنین دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://only-angel.loxlog.com

slm yassi joonam......khoshalam k eshgh ro az yaad bordi.....vali kollan to senne man ziade az in chizaaa va az beyn miore....albate didam k paydar monde o az beyn narafte.....vali azab aavare magar inke 2 tarafe bashe.....
azizam kheyli doooostet daram va barat behtarin haa ro arezoo mikonam.....
rasti yassi chan salete azizam?!?!

ممنون عزیزم.من 16سالمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد