طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

طرفداران امیر افجار

حمایت از امیر افجار

برای "برو فرار کن"

ببین دوست نامحترم تو هرچقدر دوست داری نظر بذار و فحش بده مهم اینه که من واسه تو و حرفای مسخره ات هیچ ارزشی قائل نیستم پس انقدر خودتو ج....ر بده و نظر بذار تا کف کنی مهم اینه که من تایید نمیکنم و حرفات هیچ ارزشی برام ندارن.

نظرات 55 + ارسال نظر
الناز جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

یاسمین . هنوز عاشق امیر هستی؟؟؟؟

نه

یسنا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ http://jone.parsfa.com

سلام یاسی جون.حالت چه طوره.ببخشید این چند مدت به قول خودت تحریم شده بودم اجازه ی رفتن طرف کامپیوتر رو هم نداشتم اما حالا 24ساعت پای کامپیوترم اما اینترنت همیشه وصل نیست.راستی تازه فهمیدم تو وبلاگ های پارسفا نمیشه نظر گذاشت.اما تماس بامدیر مونده.از اون طریق برام نظر بذار .زیباد وررررر زدم بای
I LOVE YOU

آیدا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

چرا دیگه دوسش نداری؟؟؟؟؟

چون بازیم داد

الناز شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

چه جوری بازیت داد .یاسی؟؟؟؟؟؟

طولانیه.

مبینا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

چرا بازیت داد؟

عزیزم داستانش خیلی طولانیه منم نمیخوام یادش بیفتم و غصه بخورم بنابراین نمیگم ببخشید.

سارا یا نگار شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام یاسی جون اصلا اعصاب خودتو خورد نکن آخه واقعا بعضی آدما هستن که فرهنگ این چیزارو ندارن وبه اونا هم ربطی نداره که دیگران چه جوری فکر میکننحلا گذشته از اینا حالت خوبه شکوه همیشه خبررو بهم میده ما شانزدهم امتحان فیزیک داریم اما نه من نه شکوه هنوز هیچی نخوندیم حالا برامون دعا کن امتحان خوب بدیم ما هم برات دعا میکنیمتادیدار بعد بایراستی ببخشید که این سوالو میپرسم ولی چرا امیرو دوست نداری

سلام عزیزم.باشه گلم حتما دعا میکنم.داستانش خیلی طولانیه ولی درکل فهمیدم امیر لیاقت نداشت.همین.

مهسا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

منظورت از بازی چیه اگه دوسش نداری پس چرا هنوز این وبلاگ برای اون هست؟

چون من الان منبع خبری خیلیام و درست نیست که وبمو ببندم و کلی آدمو بذارم تو بی خبری.

حنا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

باز دوباره کی نظرای توهین آمیز برات گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا چرا دست از سر یاسی برنمی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟ دیوونه شد بدبخت!

ولشون کن بابا

ثنا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

اووووووووووووووووووووو.یه جوری میگن انگار 20سال یاسمین با امیر زندگی کرده وحالا امیر رفته یه زن دیگه گرفته و یاسی رو طلاق داده .و یاسی شکست روحی روانی گرفته ههههههههههههههههههههههههههههههه مردم از این همه دل داری .ههههههههه امیر لیاقت نداشت هههههههههه روده بر شدم از خنده ههههههههههه

ببین عزیزم حق داری بخندی منم جات بودم و از هیچی خبر نداشتم و سرخوش میومدم اینا رو میخوندم قطعا میخندیدم.حق داری.بعدشم من حرفی نزدم راجب اینکه امیر شوهرمه و خیانت کرده و...... فقط یه کلام گفتم امیر لیاقت عشق و محبت نداره.همین.

ثنا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

اخه یه جوری می گی امیر لیاقت عشقو نداشت که فکر کردم خیانت کرده بهت .هههههههههههه.یه جوری هم می گی که طولانیه که مثل همون داستان که گفتم .........هههههههههه

آره لیاقت نداشت.وقتی هیچی نمیدونی حرف بیخود نزن.

ثنا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

وووووووووووووووووووووووووووای .پدر عشق رو در اوردی!!!!!!برو بچه به فکر درس و مشقت باش ههههههههههه

من به فکر نیستم.تو خوبی و به فکری.پس تو نت چیکار میکنی؟؟

ثنا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

ووووووای پدر عشقووو دراوردی..................برو به فکر درسو مشقت باش نه به فکر کسی که 11سال از خودت بزرگتر .هههههههههه.کوچولوووووووو

تو خوبی

nafas یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

یاسی جون به امیرم گفتی؟تو تمومش کردی اول یا امیر؟حالا واقعا از ته دلتم عاشقش نیستی؟حتی مثل داداشت؟

نه عزیزم به امیر چیزی نگفتم خودش میفهمه.خودم تموم کردم.نه نیستم.دیگه حسی بهش ندارم..

ثنا یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

این کار ها هیچ فایده ای نداره.به این میگن یه دوست داشتن بچه گانه که بعد ها وقتی بالغ شدی می گی من چه احمقی بودم....می دونم تا هر کی رو تو تلویزیون می بینی می گی من عاشقشم مگه نه ؟؟الان هم شاید عاشق فرزاد باشی کسی چه می دونه؟!من درسام 3سال تمام شده دختر خوب .بهتر که دیگه طرفدار امیر نیستی اینجوری می تونی به درسات بیشتر توجه کنیتابستون حتما یه دوره بکن درساتو خوبه بعد هم این قدر بچه بازی در نیار چاقالوووهنوز سنت خیلی کم عزیزم که بخوای عاشق بشیاین یه نصیحت بوودههههههههههههههههه

تو اگه بیل زنی برو باغچه خودتو بیل بزن.

erfan samimi یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.sarzamin2.in

یه دعوا باید بکنم با این شر و ور گوها

nafas یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

یاسی جون ببخشید به من ربطی نداره ولی بهتر نبود اول از امیر دلیل کارشو میپرسیدی؟عزیزم شرمندم که دخالت میکنم ولی امیر پسر خوبیه و لیاقت عشق رو داره ولی بازم تصمیم با خودته چون اگر بعدش پشیمون بشی کاری نمیشه کردببخشید هی سوال میکنم امیر چجوری خودش میفهمه؟مگر اینکه بهش گفته باشی یا اینکه عکس العملی نشون داده باشی ممنون میشم اگه جواب بدی ببخشید وقتتو گرفتم

دیگه برام هیچ اهمیتی نداره.آره دیگه از اینکه دیگه محلش نمیذارم میفهمه.

مرجان دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:19 ق.ظ

یاسی جون بهتر نیست یکم عاقلانه تصمیم بگیری؟برای خودت میگم عزیزم اینجوری شاید برات بهتر باشه چون شاید دو ماه دیگه دوباره عاشقش شدی خدا رو چی دیدیدر ضمن خودت میدونی که امیر بعضی وقتها حرفی میزنه که خودش بعد پشیمون میشه خودشم توی اکادمی یه بار گفت وگرنه خیلی خوش قلب و مهربونه اصلا به فکر شهرت نیست من ازت خواهش میکنم اگر از ته دلت هنوز دوسش داری سعی نکن فراموشش کنی

ثنا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ

امیر اگه اون قیافه چاق با اون ابرو های پیوسته تو رو می دید شک ندارم سکته رو میزد

ابرو که دردی نیست میشه یرش داشت..حالا میدونم که تو آشنایی فقط کافیه بفهمم کی هستی....همین ابروهای پیوسته من و صورت و سادگیم میارزه به صدتا آدم مثل تو که میرن هر غلطی میخوان میکنن و بعد بقیه رو ارشاد میکنن.دیگه نبینمت اینجا.

narges دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

یاسی جون این پسره مردشور برده از همون اولم لیاقت نداشت خاک توسرت واقعا ادم دهاتی هستی که عاشقش بودی ایشاالله بره زیره ماشین

عزیزم درسته که من الان دوسش ندارم ولی اینجوریام نیست که تو میگی.

تنا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

مامان و بابا اجازه نمی دن به خودت برسی .خوب معلومه جنبه نداری..........اگه ولت کنن هرکاری ممکن بکنیبوی دماغ سوخته می یادرژیم هم بگیری بد نیست اون وقت شاید شاید شاید یه احمقی که چشماش کوره نگات کنه........

اتفاقا مامان بابام اجازه میدن ولی هر چیزی سنی داره.منکه مثل تو نیستم که از اول راهنمایی برم دنبال کثافت کاری و حالا عقده داشته باشم که چرا مثل بقیه ی دخترا نیستم و بیام تحقیرشون کنم تا دل خودم خنک شه.احتمالا بوی دماغ خودته.هیکلمم هرچی باشه به خودم ارتباط داره بعدشم من خودمو واسه کسی درست نمیکنم که نگام کنه یعنی اصلا برام ارزش نداره که پسرای الان که احتمالا خودت چندتاشونو دور و برت داری بخواد نگام کنه.هرچند دارم تو گوش خر یاسین میخونم اما خوب مجیورم بگم دیگه.

شاهین سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

ببین نرگس خانم می تونی نظر بدی ولی حق نداری به امیر توهین کنی خوب؟

ثنا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

اولا من مثل تو ابرو نداشتم و اینقدر بی ریخت نبودم و از اول هم قدم بلند بود و وزن هم متوسط برای همین بهم می گفتن (ثنا مانکن)نمونه نداشتم وقتی هم سن تو بودم .الان هم که الانه نمونه ندارم. ممکن بدت بیاد وقتی توصیفت کنم .اما تا بزرگ نشدی برو به خودت برس که پس فردا عقده ای نشی این جور دخترا عقده ای و ترش میشن.این که دوست پسر هم دوست نداری داشته باشی معلومه که چه خودت رو به امیر اویزون کردی .اینقدر اویزون کردی که خسته از دستت پسره بی چاره .(کنه)

آهان تو از اول بدون ابرو بودی؟مطمئنم ریش و پشم خودت از من بیشتر بود.آفرین مانکن.خوب به من چه چرا به من میگی.من احتیاجی ندارم به خودم برسم هر چیزی به وقتش.ربطی به امیر نداره من کلا از دوست پسر بدم میاد.دوست پسر رو آدمایی مثل تو میگیرن که کمبود محبت دارن و هم چنین عقده خود کم بینی.

ثنا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

من که پسر نیستم الاغ.اینا هم بهت میگم جون قیافت خوبه .فقط همین عیب ها رو داشتی که بهت گفتم . ابرو هم داشتم اما مثل تو اینقدر پر پشت نبود .تازه تو fb هم هستم اگه خواستی برو ببین .ولی خیییلی به امیر پیله کردی خودمونیمنه؟

.منظورم این بود که دوست پسر بدرد آدمایی مثل تو میخوره.خوب مگه پرپشت بودن ابرو دست خود آدمه؟هرکی یجوره منم اینجوریم.پیجتو بده برم ببینم.پیله میکردم اما الان دیگه نه.

ستایش سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.latinagirl.persianblog.ir

گلم امیدوارم موفق باشی
برای افرادی هم که توهین می کنن متاسفم
خدانگهدار....

مرسی عزیزم

ثنا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

افرین حالا شد مثل یه دختر خوب حرف بزن عزیزم.افرین افرین عزیزم خیلی خیلی ازت خوشم اومد ......اگه حرف بدی زدم ببخشید جون یه جور دیگه دربارت فکر می کردم حالا دوست دارم پیچم هم بهت می دم ولی بگو با چه نیتی می خوای ببنی؟؟؟

اگه تو عین آدم حرف بزنی منم درست حرف میزنم.چه فکری میکردی؟میخوام ببینم انقدر که خودت میگی خوشگلی یا لاف میزنی.

Pardis چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

خب یاسمین حق دارن بش بگن مانکن و باربی
ساسی مانکن و آیسان باربی رو دیدی که؟
تو ایران به این قیافه ها میگن مانکن
ههههههههههههههه

ثنا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

ببخشید با شما صحبت کردم پردیس خانوم؟؟شما منو دیدید؟؟؟طرف من یاسمین نه شمااااااا یاسمین شما هم برداشت اشتباه می کنین من خییلی نخواستم از خودم تعریف کنم فقط خواستم بگم اونجوری قیافم نیست .همین

عزیزم من و پردیس نداریم پردیس دوست عزیز منه
من هیچ برداشتی نکردم.تو بودی که اول به من حمله کردی!!!خوب حالا پیجتو بده ببینم قیافت اونجوری هست یا نه.

یسنا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ http://jone.parsfa.com

سلام یاسی جون،حالت چه طوره احساست رو درک میکنم وبه خاطر اینکه به احساست غلبه کردی بهت افتخار میکنم.

مرسی عزیزم

s پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

توکه توی وبت سه سال یه بارم اپ نمیکنی. ببندیش خیلی بهتره

هر وقت امیر چیز جدیدی بیرون بده منم آپ میکنم.

غزال شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

راستی تو چرا البوم خیال خام امیرو کامل نذاشتی؟ چنتا اهنگ دیگه هم داره...

پیداشون نکردم

aram یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

اولا تو هیچ حقی نداری درباره ی امیر من این طوری حرف بزنی در ضمن منم با ثنا جونم موافقم از قدیمم گفتن حرف حق تلخهههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه

من نظر خودمو دارم توام نظر خودتو من به نظر تو احترام میذارم توام یاد بگیر همین کارو بکنی.

یسنا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://jone.parsfa.com

سلام گلم ،
اپم بدو زود .ببخشیدثنا توچه مشکلی بایاسی داری؟یاسی بیخیالش بشو.

فرید دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

میدونی آدم به احمقی تو ول کن برو سر خونه زندگیت بی کاری امیر افجار چیه فکر می کنی این چیزا مهمه نه بچه شدی یه آدم که هیچی براش مهم نیست اصلا نباید زندگیتو براش خراب کنی مطمئن باش ارزش تو بیشتر از اینه.

میدونم خودمم به همین نتیجه رسیدم که ولش کردم.

مهسا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

یاسی آیا تو در فیسبوک هم با امیر دوستی؟

آره

aram سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

اوه اوه بمیرم واسه ی این اعتماد به نفس تازه به نظرم تو باید افتخار کنی که من و ثنا اومدیم برات نظر گذاشتیم یه کم هم به نصیحت های ثنا گوش کن ضرر نمی کنی (ابرو خوشگل )در ضمن من که به نظر تو توهین نکردم همیشه گفتم الان هم میگم حرف حق تلخهههههههههههههههههه اینو همیشه بدون

یه چیزی میگم واسه همه حرفات:اصلا تو خوبی

aram سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

در اون که شکی نیست ولی فکر کنم تو بهتری

نسترن (شاهین) چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ

یه چیزی آرام خانم فقط تو اینجا آدمی ! بقیه حق ندارن عاشق بشن و از عشقشون دست بکشن فقط شما می تونی پند و اندرز بدی

سحر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

یاسی چرا همه باهات اینجوری رفتار میکنن مگه چی شده میشه بگی چرا دیگه دوسش نداری تورو خدا دارم میمیرم از فضولی چرا لیاقت نداره عشقتو که پاک بود پس چرا تموم شد اون مگه چیکار کرده ؟





عزیزم خیلیا شعور ندارن تو توجه نکن..خیلی قصه اش طولانیه فهمیدم که بیکارم که وقتمو گذاشتم رو کسی که دوسم نداره.

maryam شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://tnt103.blogfa.com

آپم جشن داریما بیاین[بوسه]

ندا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

راستش منم عاشق امیرم به نظرت این عشق رو ادامه بدم؟؟؟؟

نمیدونم..

مهدالیا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام یاسمین جون!من نمیدونم که جریان شماوامیرچی بوده؟ولی شایدم....
چون منم یک مدت باامیردوست بودم.وخیلی آدم بدی هم به نظرنمی اومد....بهرحال....من سنم یک خورده اون موقع بیشترازشمابود.شایدبه خاطراین امیربه گفته یخودت لیاقتت رانداشت که بجه ای گلم...
ولی به نظرمن فراموشش کن وبه درسات بچسب!!!!!!
البنه میدنم که میگیدجریان من باامیرفرق داشته ولی ازمن به تونصیحت اول حرف های اونم بشنوبعدتصمیم گیری کن!چون توی عشق خیلی صادق هست......

فریده پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

امیز برای کسایی که لیاقت بهترین هارو دارن بهترینه

Ms.n دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

امیر پسر فوق العاده ایه

narges شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ

اولا شاهین به تو هیچ ربطی نداره دوما یاسی خانوم اگر دوسش نداری چرا ازش دفاع میکنی؟ پسره دهاتی با اون صورت مشت خوردش در ضمن تو خیلی خنگی که عاشق همچین ادم بی فرهنگ و خول و چلی شدی ناراحت نشی یه وقت چون حقیقت تلخههههههههههههه ایشاالله خودش و اون خواهر بی ظرفیتش مهگل دوتایی برن زیر ماشیننننن ایشااللههههههههه

نرگس جان شاید عاشقش نباشم اما هیچوقت اجازه نمیدم نه شما نه کس دیگه اى بهش توهین کنه و همیشه پشتش هستم.بعدشم شما از کجا میدونى این پسر بى فرهنگ و خل و چله؟عزیزم لطفا درست صحبت کن حق ندارى واسشون آرزوى مرگ کنى.

narges شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

یاسی تو با خودت چند چندی؟ مگه نمیگی بازیت داد پس لازم نیست خودتو واسه اون بی لیاقت بکشی در ضمن مگه من چی گفتم؟ من ازش متنفرمممممممممممممممممم فقط خوشحالم از اینکه چهارم شد تا همون جاشم اضافی بود من اگه جای تو بودم وقتی اینکارو باهام کرد هرچی از دهنم در میومد به اون بی شعور میگفتم انقدر میگفتم تا از جونش سیر بشه

من خودمو نکشتم فقط ازش دفاع کردم.

نسترن (شاهین) یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

نرگس خانم با این که می دونم اونقدر تو منطقت نمی گنجه که بفهمی( قصد توهین ندارم) ولی باز محترمانه باهات برخورد می کنم اینجا وب "طرفدارای امیره" این اولاً دوماً امیر مثل برادر بزرگتر من می مونه و وظیفه خودم می دونم که ازش دفاع کنم. سوماً اینکه یاسی خانم هر چه قدرم بگه دیگه عاشق امیر نیست ( هر چند شما ها دیگه زیادی قضیه رو بزرگش کردین هم میاین به یاسی توهین می کنید هم به امیر) ولی به عنوان طرفدار دوستش داره و ازش خواننده مورد علاقه اش دفاع می کنه. چهارمین نکته : شاید شما از امیر متنفر باشین ( که این دیگه به من مربوط نیست که شما چی فکر می کنید ) هر چی باشه نباید عقیده تونو به زور تحمیل کنید درسته حق اظهار نظر دارین ولی نه دیگه این جوری . اگه ازش متنفرین چرا اومدین این جا؟؟؟ پنجم: امیر با حمایت ما چهارم شد و اگه شما شاکی هستین که چرا این همه آدم بهش رای دادن یه نگاه کلی بدون در نظر گرفتن احساسات شخصیتون به " صدای" امیر بکنید می فهمید . ششم : اگه قیافه امیر یا اصلاً به طور کلی " امیر " مشکلی داشت ما اصلاً طرفدارش نمی شدیم هفتم: به عنوان یک دوست بدون در نظر گرفت امیر بهتون می گم : هیچ وقت برای کسی آرزوی مرگ نکنین چون هر چه قدرم از کسی متنفر باشین این قضاوت در مورد جون اون طرف به عهده شما نیست خدا میگه کی کسی بمیره کی به دنیا بیاد . هشتم : شما شاید از امیر بدتون بیاد ولی حق ندارین تا این حد با وقاحت تمام به اون و خونوادش توهین کنید . نهم : درسته ورود برای عموم آزاده ولی اگه لطف کنید دفعه ی دیگه که تشریف میارن کامنت های توهین آمیز نذارین ما واقعاً ممنون می شیم . دهم : لطفاً ادب رو رعایت کنید و به یاسی هم توهین نکنید و نکته آخر : من با شما محترمانه و دوستانه برخورد کردم ولی مثل اینکه شما به امیر هیچ به یاسی و منم توهین کردین و مطمئن باشین دفعه ی دیگه اگه دوباره به شخصیت یاسی من یا امیر توهین کنید با شما همون برخوردی رو می کنم که خودتون با دیگران دارید
حالا دارم با خودت حرف می زنم یاسی جون:
درسته که تو وبت نظر ها رو سانسور نمی کنی ولی دیگه حدی داره . خواهری من واقعاً شکیباییت رو در مقابل این جور آدما ستایش می کنم من اگه جای تو بودم این توهینا رو چه به خودم چه به امیر تحمل نمی کردم
عزیزم برات آرزوی بهترین ها رو دارم
و شما خانم نرگس فکر کنم دلایلی که آوردم کافی باشه که بفهمی توهین به امیر هم به من و هم به همه ی طرفداراش مربوط میشه

narges یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ق.ظ

ببین اقا شاهین یا نسترن خانوم حالا نمیدونم کی هستی من قبول دارم تند رفتم ولی این دلیل نمیشه که جنابالی خودتو نخود هر آشی بکنی بعدم من به یاسی و تو چه توهینی کردم حالا قبول دارم به امیر توهین کردم ولی نه به تو و نه به یاسی هیچ توهینی نکردم من هرچقدر هم ادم بی منطق یا به قول شما بی ادبی باشم ولی حداقل میفهمم در ضمن من هنوز پشیمون نیستم که امیر همچین ادمی هستش و نظرم هم راجب امیر هنوز تغییر نکرده ولی الان فکر میکنم شاید درباره مهگل زود قضاوت کردم ولی همیشه اینو یادت باشه که وقتی میگن خاک انداز خودتو وسط بینداز در ضمن اگر ادعا میکنی من به ت و یاسی توهین کردم ثابت کن ببینم چه توهینی کردم در غیر این صورت بهتره الکی دخالت نکنی نمیدونم حالا توقع داری ازت عذر خواهی کنم یا نه ولی اینو بدون که این تویی که باید از من بابت رفتارت عذر خواهی کنی روشن شد یا روشنش کنم عاشق امیر

بچه ها ناسلامتى اینجا وب طرفداراى امیره و جاى این حرفا نیست.یا با هم آشتى کنین یا بحثتونو تو یاهو ادامه بدین چون من دیگه نظراتونو تایید نمیکنم.

نسترن (شاهین) یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

ومن هیچ وقت نخواستم از من عذر خواهی کنی و این جا چت روو نیست که شما با من بحث می کنید بیا یاهو بیبینم حرف حسابت چیه این ای دیه منه :
kiani.shahin@rocketmail.com
اینم بگم که من به تو توهینی نکردم و خوبه اول پی امم نوشتم قصد توهین ندارم شما مثل همیشه بد قضاوت کردی از شما " خواهش " کرده بودم ادب رو رعایت کنی ولی نکردی حرمت دیگران رو نگه نمی داری یه کم به یاسی احترام بذار بابا بعد میای می گی چه توهینی کردی؟؟؟؟ این همه به یاسی بد و بیراه گفتی بعد می گی توهین نکردم؟ می خوای یادت بندازم چی گفتی به یاسی یا به من؟
" خاک تو سرت واقعا ادم دهاتی هستی که عاشقش بودی"یا
" در ضمن تو خیلی خنگی که عاشق همچین آدم بی فرهنگ و خل و چلی شدی"
یا به من گفتی" اولا شاهین به تو هیچ ربطی نداره"
یا گفتی
" من قبول دارم که تند رفتم ولی دلیلی نمی شه شما خودتو نخود هر آشی بکنی"
یا مثلاً
" ولی همیشه یادت باشه هر وقت گفتن خاک انداز خودتو وسط بینداز"
به نظر شما توهین نیست ؟ فکر کنم شما خانم محترم باید دو خط آخر کامنت من رو که راجع به شما بود دوباره بخونید
" این جا وب طرفدارای امیره و توهین به امیر هم به من و هم به همه طرفدارای امیر مربوط می شه"
حلا شما برید از تو کامنت من چیزایی رو که به نظرتون توهین آمیز بود به ایمیل من بفرستید ( با اینکه اول گفته بودم که قصد توهین ندارم)
اونوقت شاید من از شما عذر خواهی کردم ولی شما یه عذر خواهی به یاسی و امیر بدهکارید
بابت حرفاتون که من اینجام نوشتم
و اینم بگم که با شما خصومت شخصی ندارم
اگه هنوز شاکی هستی بهم ایمیل بزن تا قضیه رو اونجا حل و فصلش کنیم
و یاسی جون اگه من باعث شدم که وبت به نطر بد بیاد همین جا ازت عذر خواهی می کنم و بابت رفتارم باهات متاسفم خواهری وافعاً ببخشید

نه گلم تو کارى نکردى

narges دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ق.ظ

یاسی تو مثل اینکه حالت خوب نیست و نمیفهمی چی میگی؟ تو بهتره یکم به امیر فکر کنی تا شایدخواشو دیدی که باهاش اشتی کردی و تو بغل امیر جونت خوابیدی اخه معلوم نیست با خودت چند چندی؟ هر کاری هم دلت میخواد بکن اما بهتره بری نظر اون رفیق شفیقتونو که توهین میکنه تایید نکنی اوکی شد خانوم خوشگلهههههههههههههه اگر اوکی نشد بگو اوکیش کنم عزیزم

یلدا یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام یاسی جون میدونم که ممکنه ناراحت بشین ولی به عنوان کسی که امیرو دوست داره و عاشقشه دوست دارم بدونم امیر چه رفتاری کرده وداستان چیه؟ تا بدونم هنوزم میشه عاشقش بود لطفا جواب بدین

عزیزم امیر هر کارى کرده با من کرده شما خودتونو درگیر نکنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد